Identyfikacja wizualna - Mugen.com.pl - Tworzenie stron www

Przejdź do treści
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna to narzędzie, dzięki któremu uzyskasz kontrolę nad wizerunkiem swojej firmy, wyróżnisz się w gąszczu konkurencji, pogłębisz zaufanie obecnych partnerów biznesowych oraz zjednasz sobie nowych klientów.
Zaprojektujemy skuteczną identyfikację wizualną Twojej firmy w trzech krokach
1.     Wektoryzacja logo
Wszystko zaczyna się od logo...
Jeśli nie posiadasz w pełni skalowalnego logo, w przypadku potrzeby wykorzystania go np. w materiałach promocyjnych, użyta przez Ciebie grafika będzie zniekształcona i zamiast pełnić funkcję reprezentacyjną – nadwyręży zaufanie odbiorców.
Wektoryzacja logo polega na stworzeniu na bazie grafiki rastrowej jej w pełni skalowalnej wersji. Oznacza to, że zarówno po powiększeniu, jak i po pomniejszeniu projektu jego krawędzie będą zawsze ostre, a kolory nie zleją się w nieczytelną plamę.
Odpowiednio przygotowanym logo można ozdobić bez obaw o spadek jakości obrazu wizytówkę, stopkę mailową, billboard lub samochód.
2.     Identyfikacja wizualna
Jak Cię widzą, tak Cię piszą
Na pozytywny wizerunek Twojej firmy wpływa nie tylko jakość oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Nowi kontrahenci często podejmują decyzję o nawiązaniu współpracy na podstawie detali – projektu wizytówki, ulotki, stopki e-maila lub za sprawą znakowanego gadżetu.
Spójna i estetycznie zaprojektowana identyfikacja wizualna jest niezwykle ważnym elementem w procesie budowania marki, a profesjonalnie prezentująca się firma łatwiej zdobywa zaufanie klienta.
Przygotujemy dla Ciebie zestaw niezbędnych projektów, które same będą pracować na Twój rachunek. W podstawowym zestawie znajdziesz projekt papieru firmowego, teczki, kopert, wizytówki, pieczątki oraz stopki e-mail.
3.     Księga znaku
Zasady są po to, żeby się ich trzymać
Jeśli udostępniasz swoje logo zewnętrznym firmom, powinieneś zadbać o spis jednoznacznych wytycznych w zakresie jego wykorzystania. Krótko mówiąc, potrzebujesz Księgę znaku.
Księga znaku
Księga znaku to dokument z obszernym opracowaniem Twojego logo i zasad jego wykorzystania. Księga objaśnia znaczenie logo, podaje wartości stosowanych kolorów, nazwy czcionek, przedstawia dozwolone i niedozwolone sposoby zastosowania logo i wiele więcej.
Dzięki Księdze znaku będziesz mieć pewność, że Twoje logo zawsze zostanie użyte w prawidłowy sposób, a co za tym idzie – doprowadzi klienta prosto pod Twoje drzwi.
Księga znaku potrafi zaoszczędzić również sporo czasu i pieniędzy, które traci się na każdorazowych konsultacjach odnośnie możliwości wykorzystania logo przez jednostki zewnętrzne.
Szukasz czegoś innego?
Wróć do spisu treści